Vacature: Junior Online Marketeer

Junior Online Marketeer

Word jij onze nieuwe junior online marketeer?

Korte functie omschrijving

Ben je net afgestudeerd en klaar om de eerste stap in je carrière te zetten? Wil je veel leren op het gebied van online marketing en hou je ervan als alles wat je doet meetbaar en inzichtelijk is, zodat je écht resultaatgericht kan werken? Dan mag je deze vacature niet aan je voorbij laten gaan.

Bij EuroClix hebben we namelijk per direct plek voor een junior online marketeer (m/v) met commercieel talent. Als junior online marketeer ben je hét aanspreekpunt voor onze adverteerders, advertentienetwerken en mediabureaus. In samenspraak met hen bepaal je welke campagnes je op welk moment inzet op onze consumentenbase. Bovendien stuur je intern de organisatie aan en zo zorg je ervoor dat een campagne van begin tot eind goed wordt begeleid. We leiden je intern op en voor je het weet ben je een expert op het gebied van affiliate marketing.

Wat ga je precies doen?

  • Je ondersteunt senior projectmanagers bij het uitvoeren van commerciële e-mail- en websitecampagnes
  • Je hebt contact met adverteerders (zoals wehkamp.nl, MediaMarkt en Nederlandse Loterij) en advertentienetwerken en bureaus (zoals Awin, Tradetracker en Booming) over de inzet, voorwaarden en planning van structurele en incidentele campagnes, die je inzet binnen onze consumentenbase
  • Je werkt samen met andere afdelingen binnen de organisatie (ledenservice, database operators en webdesign)
  • Je documenteert, analyseert en interpreteert resultaten van jouw campagnes en aan de hand daarvan bepaal je de vervolgstrategie
  • Je zorgt ervoor dat alle projecten worden gefactureerd en bewaakt het proces van puntentoekenning aan consumenten
  • Zodra je de basis helemaal onder de knie hebt en afhankelijk van jouw persoonlijke ontwikkeling, krijg je steeds meer verantwoordelijkheden

Hoe jij jezelf zou omschrijven

  • Je bent fulltime (40 uur per week) inzetbaar
  • Je woont in (de omgeving van) Amsterdam
  • Je hebt een HBO denkniveau
  • Je houdt van online marketing en de affiliate-variant in het bijzonder
  • Je bent enthousiast, proactief en resultaatgericht
  • Je houdt ervan om bestaande processen beter te maken
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je houdt van meetings, netwerkborrels en leert graag nieuwe mensen kennen
  • Je bent op zoek naar een leuke baan, waarin je veel kunt leren

Wie zijn wij?

iFlavours is al 20 jaar een zeer succesvol internetbedrijf. We exploiteren het online spaarprogramma EuroClix (http://www.euroclix.nl) met meer dan 350.000 leden in verschillende Europese landen. Leden van EuroClix kunnen punten (Clix) sparen en deze omwisselen voor euro’s. Hoe meer punten ze hebben, des te beter de omwisselkoers is voor euro’s.

iFlavours groeit snel en ontwikkelt zich in meerdere opzichten. Nieuwe producten worden ontwikkeld en gelanceerd en meer kennis wordt verkregen op tal van terreinen als online marketing, direct marketing; e-mail marketing, online onderzoek, e-commerce, internet loyaliteit, social media en nieuwe media in het algemeen.

Hoe wij onszelf omschrijven

  • We denken en handelen no-nonsense
  • We geloven in teamwork
  • We bespreken onze fouten en leren daarvan
  • We houden van onze vrijheid
  • We houden van onze klanten en leden
  • We zijn zeer betrokken.
  • We houden van een goede werksfeer
  • We lachen veel
  • We houden niet van stress
  • We zijn erg getalenteerd, maar zijn er nog lang niet
  • We houden van afwisseling; iedere dag is anders
  • We zijn zeer succesvol

Word jij enthousiast van deze vacature?

Stuur dan een e-mail met jouw motivatie en cv naar Phil Linger. Emailadres: phil.linger@euroclix.nl