Vacature: Customer Care medewerker

Enthousiaste Customer Care medewerker

Hou jij ervan om mensen blij te maken? Ben je servicegericht en is jouw dag pas geslaagd als je andere mensen hebt kunnen helpen? Dan hebben we voor jou misschien wel de ideale vacature! We hebben namelijk per direct plaats voor een enthousiaste medewerker op onze Ledenservice.

Als servicemedewerker ben jij hét aanspreekpunt voor leden van EuroClix en PanelClix. Je behandelt allerlei soorten vragen; van de werking van ons spaarprogramma tot het bijschrijven van punten (Clix). Jij bent dé expert en hebt een antwoord op iedere vraag en een oplossing voor ieder probleem. Je weet de verwachtingen van onze leden iedere dag weer te overtreffen.

Die expert hoéf je nu nog niet te zijn, maar je wordt het snel genoeg. Wij leiden je namelijk op en zult jouw werkzaamheden uitvoeren op ons kantoor in Amsterdam (24-40 uur per week).

Wat ga je precies doen?

  • Je helpt klanten met vragen rondom hun registratie, puntenbijschrijving, uitbetaling en nog véél meer;
  • Je behandelt de vragen veelal via e-mail, social media en soms via de telefoon
  • Je bent een belangrijk middelpunt van de organisatie; Je signaleert het als eerst als er operationeel iets niet helemaal goed gaat, aan de hand van vragen die je van leden ontvangt. Vervolgens communiceer je deze naar de juiste collega’s binnen de organisatie

Hoe jij jezelf zou omschrijven

  • Je bent minimaal 24 uur per week inzetbaar
  • Je bent in elk geval beschikbaar op maandagen en dinsdagen
  • Je woont in (de omgeving van) Amsterdam
  • Je bent sterk in de Nederlandse taal
  • Je kunt overweg met MS Word en MS Excel
  • Je bent zéér dienstverlenend, leergierig, betrouwbaar en integer

Wie zijn wij?

iFlavours is al 20 jaar een zeer succesvol internetbedrijf. We exploiteren het online spaarprogramma EuroClix (http://www.euroclix.nl) en PanelClix met meer dan 350.000 leden in verschillende Europese landen. Leden van EuroClix en PanelClix kunnen punten (Clix) sparen en deze omwisselen voor euro’s. Hoe meer punten leden hebben, des te beter de inwisselkoers.

iFlavours groeit snel en ontwikkelt zich in meerdere opzichten. Nieuwe producten worden ontwikkeld en gelanceerd en er wordt nieuwe kennis verkregen op tal van terreinen, zoals online marketing, direct marketing, e-mailmarketing, online onderzoek, e-commerce, internetloyaliteit, social media en nieuwe media in het algemeen.

Hoe wij onszelf omschrijven

  • We denken en handelen no-nonsense
  • We geloven in teamwork
  • We bespreken onze fouten en leren daarvan
  • We houden van onze vrijheid
  • We houden van onze klanten en leden
  • We zijn zeer betrokken.
  • We houden van een goede werksfeer
  • We zijn erg getalenteerd, maar zijn er nog lang niet
  • We houden van afwisseling; iedere dag is anders
  • We zijn zeer succesvol

Word jij enthousiast van deze vacature?

Stuur dan een e-mail met jouw motivatie en cv naar Marielle Bonnier. Emailadres: marielle.bonnier@euroclix.com.
Heb je eerder al vragen? Dan kun je terecht bij Marielle Bonnier per telefoon 020-4089840 of mail naar marielle.bonnier@euroclix.com.